Regulamin serwisu
oraz sprzedaży i świadczenia usług drogą elektroniczną
Data publikacji: 17.01 2025 r.
Witaj w Sklepie Kobieta Orientu,
Zapraszam Cię do zapoznania się z Regulaminem, w którym znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje dotyczące korzystania z Serwisu oraz Sklepu, w tym prawa i obowiązki Twoje i Sprzedającej, najważniejsze zasady zawierania i wykonywania Umów, a także informacje o odstąpieniu od Umowy i reklamacji. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do złożenia zamówienia. Dziękuję za zaufanie!
§ 1. Definicje
§ 2. Postanowienia ogólne
§ 3. Usługi elektroniczne i warunki techniczne korzystania z Serwisu i ze Sklepu
§ 4. Produkty i Ceny
§ 5. Złożenie Zamówienia
§ 6. Realizacja Zamówienia dotyczącego Treści cyfrowych/Usług cyfrowych
§ 7. Realizacja Zamówienia dotyczącego Usług
§ 8. Odpowiedzialność za zgodność Treści cyfrowych/Usług cyfrowych z Umową
§ 9. Reklamacja Usług
§ 10. Odstąpienie od Umowy
§ 11. Przedsprzedaż i akcje promocyjne
§ 12. Opinie
§ 13. Treści Niedozwolone
§ 14. Moderacja Treści
§ 15. Zgłaszanie Treści Niedozwolonych
§ 16. Prawa autorskie i licencja
§ 17. Zasady odpowiedzialności
§ 18. Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń
§ 19. Dane osobowe i pliki cookies
§ 20. Postanowienia końcowe
§ 1. DEFINICJE
Akt o usługach cyfrowych – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE;
Aktualizacja – aktualizacja Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, niezbędna do zachowania jej zgodności z Umową;
Sprzedająca – Anna Gniłka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kobieta Orientu pod adresem: ul. Satynowa 7, 02-992 Warszawa, NIP 9562085443; adres e-mail kontakt@kobietaorientu.pl numer telefonu 501 892 819
Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Kupujący składający Zamówienie, jest obowiązany zapłacić Sprzedającej;
Formularz zamówienia – dostępny w Sklepie formularz, za pomocą którego Kupujący może złożyć Zamówienie w Sklepie;
Formularz kontaktowy – środek komunikacji elektronicznej dostępny w Serwisie w zakładce „Kontakt” umożliwiający skontaktowanie się ze Sprzedającą;
Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedającą Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
Konto – Usługa Elektroniczna świadczona przez Sprzedającą na rzecz Kupującego, polegająca na umożliwieniu mu indywidualnego dostępu do dedykowanej podstrony Serwisu, za pomocą wybranej nazwy i hasła, przechowująca dane podane przez Kupującego i historię Zamówień, a także pozwalająca na dostęp do zakupionych Treści cyfrowych.
Koszyk – rozszerzenie Serwisu, zawierające informacje o Produktach wybranych przez Kupującego do Zamówienia oraz Cenie, w tym łącznej Cenie Zamówienia, i umożliwiające modyfikację Zamówienia oraz dodanie kuponu rabatowego;
Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca, w jakikolwiek sposób, z Serwisu lub Sklepu, w tym składająca Zamówienie i zawierająca Umowę;
Newsletter – bezpłatna usługa świadczona przez Sprzedającą drogą elektroniczną, polegająca na dostarczaniu korespondencji elektronicznej, zawierającej treści edukacyjne, informacje o wydarzeniach organizowanych przez Sprzedającą, a także informacje handlowe w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
Produkt – prezentowana w Sklepie Treść cyfrowa, Usługa cyfrowa lub Usługa online, która może być przedmiotem Zamówienia i Umowy;
Przedsiębiorca – Kupujący, będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Kupujący będący osobą fizyczną zawierającą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
Przedsprzedaż – oferowany w Sklepie, dotyczący konkretnego Produktu i ograniczony czasowo sposób zawarcia Umowy przed pierwszym udostępnieniem danego Produktu do sprzedaży w Sklepie.
Regulamin – niniejszy zbiór zasad korzystania z Serwisu i Sklepu, w tym składania Zamówień i zawierania Umów oraz świadczenia usług, w tym drogą elektroniczną, a także zawierający prawa i obowiązki Kupującego i Sprzedającej, dostępny pod adresem kobietaorientu.pl/regulamin .
Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem domeny www.kobietaorientu.pl wraz z jej rozszerzeniami;
Sklep – sklep internetowy dostępny w Serwisie, przez który Kupujący ma możliwość złożenia Zamówienia;
Treści Kupujących – informacje przekazywane lub przechowywane na żądanie Kupującego w Serwisie, w tym w postaci słownej, graficznej lub innej.
Treści niedozwolone – Treści Kupujących niezgodne z prawem Unii Europejskiej lub jakiegokolwiek państwa członkowskiego (zgodnie z definicją aktu o usługach cyfrowych) oraz treści niezgodne z Regulaminem.
Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej prezentowane w Sklepie, mogące być przedmiotem Zamówienia i Umowy, np. e-booki, kursy on-line;
Umowa – umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedającą, zawarta w następstwie złożenia przez Kupującego Zamówienia i jego przyjęcia przez Sprzedającą, dotycząca Produktów prezentowanych w Sklepie;
Usługa online – usługa świadczona przez Sprzedającą na rzecz Kupującego na odległość (online) i zgodnie z opisem usługi w Sklepie lub odrębną umową indywidualną zawartą między stronami (o ile została zawarta między Sprzedającą a Kupującym). Do Usług online zalicza się w szczególności prowadzone online na żywo („live”): kursy online, szkolenia online, warsztaty online, masterclassy, mastermindy, medytacje, odpłatne webinary, spotkania w ramach współpracy indywidualnej (1:1), spotkania w ramach programów online i inne usługi i formy osobistego wsparcia prowadzone online (live).
Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca Kupującemu, będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, na:
a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej,
b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usługi,
c) inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej;
Usługi Elektroniczne – usługi świadczone przez Sprzedającą drogą elektroniczną w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w tym m.in. Formularz kontaktowy, Formularz zamówienia, Konto, Koszyk, Newsletter, umożliwienie złożenia Zamówienia, dokonania płatności, zawarcia Umowy;
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego składane za pomocą środków porozumiewania się na odległość (przez Internet) w celu zawarcia ze Sprzedającą Umowy.
§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sprzedająca za pośrednictwem Sklepu umożliwia Kupującemu złożenie Zamówienia i zawarcie Umowy dotyczącej Produktów prezentowanych w Sklepie.
Kupujący może skontaktować się ze Sprzedającą w następujący sposób:
a) wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@kobietaorientu.pl
b) korzystając z Formularza kontaktowego w zakładce „Kontakt” Serwisu,
c) dzwoniąc pod numer 501892819
Jako dostawca usług pośrednich w rozumieniu Aktu o usługach cyfrowych, wyznaczyłam elektroniczny punkt kontaktowy, umożliwiający bezpośredni i szybki kontakt ze mną pod adresem e-mail kontakt@kobietaorientu.pl ten sam punkt kontaktowy służy do bezpośredniego kontaktu z organami państw członkowskich, Komisją Europejską i Radą Usług Cyfrowych.
Regulamin określa w szczególności:
a) warunki i zasady korzystania z Serwisu;
b) warunki i zasady korzystania ze Sklepu, w tym składania Zamówień;
c) warunki i zasady zawierania i wykonywania Umów;
d) procedurę odstąpienia od Umowy;
e) prawa i obowiązki Sprzedającej i Kupującego;
f) zasady świadczenia Usług Elektronicznych (§ 3 Regulaminu);
g) procedury zgłaszania niezgodności z Umową i reklamacji,
h) warunki rezygnacji z Usług online,
Sprzedająca nieodpłatnie udostępnia Kupującemu Regulamin przed złożeniem Zamówienia w sposób umożliwiający jego pobranie i odtworzenie.
Kupujący, korzystając z Serwisu i Sklepu, zobowiązany jest do podania prawdziwych danych. Kupujący nie może złożyć Zamówienia w sposób anonimowy lub używając nieprawdziwych danych osobowych. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych.
Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu w żaden sposób ograniczyć lub wyłączyć uprawnień Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumentów, przewidzianych w Ustawie o prawach konsumenta. W razie niezgodności jakichkolwiek zapisów niniejszego Regulaminu z Ustawą o prawach konsumenta, stosuje się przepisy tej Ustawy.
Zabrania się Kupującemu korzystania z innych kont klientów oraz udostępniania swojego konta innym osobom. Kupujący jest obowiązany do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.
Sklep internetowy objęty jest autorskimi prawa majątkowymi. Oznacza to, że wszystkie elementy tekstowe, graficzne, dźwiękowe, pomysły i idee przedstawione w prezentowanych Produktach, jak również układy elementów i formularze stanowią prawa majątkowe i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Sprzedająca nie stosuje indywidualnego dostosowywania cen do konkretnych Konsumentów lub konkretnych kategorii Konsumentów w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie zachowań użytkowników serwisu i Konsumentów.
W przypadku składania Zamówienia, wiążące dla Kupującego są zarówno postanowienia niniejszego Regulaminu, jak i opis zamawianego Produktu dostępny w Sklepie internetowym do zapoznania się przez złożeniem Zamówienia. W przypadku rozbieżności między Regulaminem a opisem Produktu – wiążący będzie opis Produktu, który jest dostosowany do rodzaju zawieranej Umowy, a Regulamin ma charakter ogólny lub umowa indywidualna (jeżeli została zawarta między Sprzedajacą a Kupującym).
§ 3. USŁUGI ELEKTRONICZNE i WARUNKI TECHNICZNE KORZYSTANIA Z SERWISU I ZE SKLEPU
Sprzedająca świadczy na rzecz Kupującego nieodpłatnie Usługi Elektroniczne związane z korzystaniem z Serwisu i ze Sklepu, w tym:
a) umożliwia złożenie Zamówienia i zawarcia Umowy;
b) umożliwia założenia i utrzymywanie Konta Kupującego;
c) udostępnia możliwość dokonania płatności elektronicznej;
d) udostępnia nieodpłatnie Treści cyfrowe (w tym Newsletter);
e) umożliwienie zapisania się do Newslettera;
f) umożliwia kontakt przez Formularz kontaktowy;
g) dostarcza funkcjonalności umożliwiające skuteczne korzystanie z Serwisu i Sklepu,
h) możliwość zapisania się na wydarzenie stacjonarne (o ile takie zapisy są prowadzone).
Sprzedająca nieodpłatnie udostępnia Kupującemu zasady świadczenia Usług Elektronicznych (niniejszy Regulamin i Regulamin dostarczania Newslettera i Lead magnet) przed zawarciem Umowy o świadczenie Usług Elektronicznych.
Regulamin dostarczania Newslettera i Lead magnet dostępny jest kobietaorientu.pl/newsletter
Sprzedająca podejmuje działania i wykorzystuje środki odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych Usług Elektronicznych w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania Serwisu, w szczególności służące zapobieganiu pozyskiwaniu i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
Kupujący powinien poinformować Sprzedającą o ewentualnych problemach technicznych spostrzeżonych w Serwisie lub Sklepie.
Sprzedająca może prowadzić w Serwisie prace techniczne i informatyczne, mające na celu aktualizację lub rozwój Serwisu, w tym dodawać nowe funkcje oraz zmieniać lub usuwać istniejące funkcje.
W celu korzystania z Usług Elektronicznych, w tym funkcjonalności Serwisu i Sklepu, wymagane są następujące, standardowe warunki techniczne sprzętu i oprogramowania Kupującego:
a) dostęp do Internetu;
b) dowolny aktualny system operacyjny;
c) aktualna wersja dowolnej, standardowej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą plików cookies, np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer;
d) aktywne konto poczty e-mail.
Do korzystania z Treści cyfrowych konieczne jest dodatkowo spełnienie przez komputer lub inne urządzenie Kupującego następujących warunków technicznych:
a) w przypadku plików tekstowych zapisanych w formacie doc., docx: standardowy pakiet biurowy (np. Microsoft Office, OpenOffice, LibreOffice);
b) w przypadku plików video: standardowy odtwarzacz plików wideo (np. Windows Media Player);
c) w przypadku pozostałych plików: dowolny program obsługujący pliki elektroniczne odpowiednio w formacie pdf., xsl, mobi, pub.,
d) w przypadku, gdy Treść Cyfrowa lub link do niej są dostępne w Koncie Kupującego – posiadanie Konta Kupującego, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych wymienionych w Regulaminie,
e) w przypadku, gdy Treść cyfrowa jest dostarczana przez wskazany przez Sprzedającą komunikator, grupę w mediach społecznościowych – posiadanie konta w komunikatorze lub mediach społecznościowych, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych wymienionych w regulaminie danej platformy,
Do Korzystania z Usług online konieczne jest dodatkowo spełnienie wymogów: korzystania z przeglądarki internetowej, a w przypadku, gdy Usługi online są świadczone poprzez rozmowę live online – posiadanie kamery internetowej i mikrofonu.
Kupujący ma możliwość założenia w Serwisie Konta. Na Koncie przechowywane są podane przez Kupującego dane osobowe oraz historia jego Zamówień. Kupujący, zakładając Konto, wprowadza dane do logowania: adres poczty elektronicznej i hasło, służące do logowania do Konta. Kupujący jest odpowiedzialny za wybór silnego hasła oraz zabezpieczenie danych logowania do Konta przed dostępem osób niepowołanych. Kupujący może zarządzać Kontem, przechodząc do zakładki Moje Konto. Po pierwszym zalogowaniu do Konta Kupującego, Kupujący zobowiązany jest zmienić hasło do Konta Kupującego.
Zawarcie i rozwiązanie Umowy o świadczenie Usług Elektronicznych jest bezpłatne i możliwe w każdym momencie. Umowa zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia korzystania z nich przez Kupującego i rozwiązana z chwilą zakończenia korzystania. Kupujący, który nie akceptuje zmiany Regulaminu, o której został poinformowany zgodnie z Regulaminem, może w każdej chwili zaprzestać korzystania z Usług Elektronicznych.
W celu zgłoszenia:
a) wystąpienia problemów technicznych z Usługami Elektronicznymi;
b) rezygnacji z Usług Elektronicznych;
c) reklamacji Usług Elektronicznych, Kupujący może skontaktować się z Sprzedającą, wysyłając wiadomość pod adres e mail kontakt@kobietaorientu.pl lub korzystając z Formularza kontaktowego lub formularza reklamacyjnego lub dzwoniąc pod numer 501 892 819. Reklamacja może być także złożona w innej formie, w tym na piśmie, na adres Sprzedającej.
Reklamacja lub inne zgłoszenie powinno zawierać dane umożliwiające identyfikację Kupującego (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail). Powinno też zawierać informację czego dotyczy zgłoszenie oraz żądanie Kupującego, jednak brak tych informacji nie wpływa na skuteczność zgłoszenia.
Sprzedająca rozpoznaje zgłoszenie w terminie 14 dni, przesyłając Kupującemu odpowiedź drogą poczty elektronicznej, a w braku tego adresu, pocztą tradycyjną na adres wskazany w zgłoszeniu. Brak odpowiedzi na zgłoszenie w tym terminie skutkuje uznaniem reklamacji za zasadną.
Kupujący zobowiązany jest do korzystania z Serwisu i ze Sklepu w sposób zgodny z przeznaczeniem, zgodny z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa i dobrymi obyczajami oraz w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, m.in. poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń.
Kupującego obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
Kupujący, korzystając z Serwisu i Produktów, zobowiązany jest do poszanowania dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedającej oraz osób trzecich.
Sprzedająca nie jest odpowiedzialna za wypadki wynikające z niedostosowania się Kupującego do przedstawionych w Regulaminie wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta. W szczególności chodzi o przypadki, gdy Kupujący źle skonfigurował lub w ogóle nie skonfigurował konta poczty elektronicznej i z tego powodu nie docierają wiadomości e-mail od Kupującego do Sprzedającej lub od Sprzedającej do Kupującego.
Z uwagi na ważne przyczyny, w szczególności: konieczność ulepszania i czuwania nad poprawnym i bezpiecznym działaniem Sklepu Sprzedająca zastrzega sobie prawo do okresowego wyłączania dostępności Sklepu w celu jego rozbudowy, konserwacji bądź aktualizacji, o czym Użytkownik będzie informowany drogą mailową lub na stronie internetowej Sklepu.
Jeżeli Sprzedająca podejmie decyzję o zakończeniu świadczenia usług, zakończeniu sprzedaży Produktów poprzez zamknięcie części lub całości Sklepu, wówczas poinformuje Kupujących o tym poprzez opublikowanie na stronach Sklepu odpowiedniej informacji i wysłanie wiadomości mailowych. W sytuacji, jeżeli Kupujący ma aktywny Produkt w Koncie Kupujacego, Sprzedająca zobowiązuje się zapewnić możliwość pobrania ww. Produktu przez okres 1 (jednego) miesiąca od otrzymania przez Kupującego maila z informacją o możliwości pobrania albo Sprzedająca zapewni narzędzie zastępcze z dostępem do nich przez czas określony w Umowie, o czym również poinformuje Kupującego mailowo.
§ 4. RODZAJE USŁUG ONLINE I WARUNKI REZYGNACJI Z USŁUG ONLINE
Sprzedająca, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej świadczy Usługi online na odległość tj. przez podaną platformę internetową (np. Zoom), komunikator (np. Telegram) lub za pośrednictwem Konta Kupującego (w zależności od opisu Usługi online).
Za pośrednictwem Sklepu internetowego Kupujący może złożyć Zamówienie i zawrzeć ze Sprzedającą umowę na świadczenie Usług online.
Do Usług online zalicza się w szczególności prowadzone w „formie live”:
Kursy, masterclassy, hipnozy, medytacje, wyzwania lub inne wydarzenia organizowane online na żywo – są to Usługi online polegające na przeprowadzeniu przez Sprzedającą kursu, spotkania, masterclass, spotkań w ramach mastermind lub innego wydarzenia online w formie „live” (na żywo), za pośrednictwem podanej platformy w Internecie lub przez Konto Kupującego oraz umożliwienia Kupującemu odtworzenia (przez określony czas) nagrania z tego wydarzenia za pośrednictwem Konta Kupującego lub w sposób wskazany przez Sprzedającą (o ile opis Produktu tak stanowi). Dokładne informacje dotyczące każdej Usługi online, czas jej trwania, terminy przeprowadzenia, tematyka itp. każdorazowo określone są w opisie zamieszczonym w Sklepie internetowym przy danej Usłudze online. Do uzyskania dostępu i zakupu tego rodzaju Usług online konieczne jest wcześniejsze opłacenie Zamówienia oraz posiadanie Konta Kupującego lub konta na platformie podanej w opisie Usługi online,
Dostęp do określonej grupy w mediach społecznościowych lub komunikatora (np. Voxer, Facebook, Telegram, WhatsApp) – Usługa online z wykorzystaniem grupy na jednej z platform społecznościowych. Szczegółowe informacje dotyczące usługi, czas trwania, tematyka, platforma, na której została utworzona grupa (np. Facebook, Voxer, Telegram lub WhatsApp) oraz założenia usługi są określone w opisie zamieszczonym w Sklepie. W grupie lub komunikatorze będą publikowane między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe. Do zakupu dostępu konieczne jest jego wcześniejsze opłacenie oraz posiadanie konta na danej platformie społecznościowej lub komunikatorze,
Spotkania i współprace indywidualne, w tym mentoring – istnieje możliwość wykupienia współpracy indywidualnej online lub spotkań 1:1, za pośrednictwem Sklepu (jeżeli Produkt o tym charakterze jest dostępny w sprzedaży). Są to spotkania online o charakterze indywidualnym. Zakres tematyczny, terminy lub inne szczegóły, mogą zostać przedstawione Klientowi indywidualnie w ciągu 30 dni roboczych od dokonania zakupu, na dane kontaktowe podane w trakcie składania Zamówienia. Szczegółowe warunki współpracy indywidualnej mogą zostać określone przez Sprzedającą w indywidualnej umowie zawartej z Kupującym – wówczas wiążący będzie opis Usługi online, Regulamin i indywidualne warunki Stron, a w przypadku ich niezgodności, pierwszeństwo będzie miała indywidualnie zawarta Umowa,
Współpraca w ramach mastermindu – Usługa online z wykorzystaniem grupy na jednej z platform społecznościowych lub w komunikatorze. Szczegółowe informacje dotyczące usługi, czas trwania, tematyka, platforma, na której została utworzona grupa (np. Facebook, Voxer, Telegram lub WhatsApp) oraz założenia usługi są określone w opisie zamieszczonym w Sklepie oraz mogą zostać określone w indywidualnej umowie zawartej pomiędzy Sprzedającą a Kupującym – wówczas wiążący będzie opis Usługi online, Regulamin i indywidualne warunki Stron, a w przypadku ich niezgodności, pierwszeństwo będzie miała indywidualnie zawarta Umowa. W grupie lub komunikatorze będą publikowane między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe. Do zakupu dostępu konieczne jest jego wcześniejsze opłacenie oraz posiadanie konta na danej platformie społecznościowej lub komunikatorze,
Inne Usługi online opisane w Sklepie.
Szczegóły dotyczące konkretnej Usługi online podane są w jej opisie w Sklepie, niniejszym Regulaminie oraz w dodatkowej umowie (o ile została zawarta między Sprzedającą a Kupującym) i wszystkie te zapisy są wiążące dla Kupującego.
Kupujący może zrezygnować z Usługi online, pod warunkiem, że Usługa online nie została w pełni zrealizowana. Kupujący będzie zobowiązany do uiszczenia opłaty za tę Usługę online w wysokości proporcjonalnej do jej wykonania np. proporcjonalnie do czasu jej trwania, proporcjonalnie do stopnia jej wykonania, zwrócenia pełnej wartości rynkowej dostarczonych Treści cyfrowych w ramach Usługi online, ilości przeprowadzonych spotkań itp.
Rezygnacja z indywidualnej Usługi online wymienionej w §4 ust. 3 lit. c i d. Regulaminu (współprace indywidualne i mastermind) jest możliwa na warunkach uregulowanych w indywidualnej Umowie zawartej między Kupującym a Sprzedającą. W przypadku, gdy umowa indywidualna między Sprzedającą a Kupującym nie zostanie zawarta, zastosowanie co do możliwości rezygnacji ma §4 ust. 5 powyżej (tj. zwrot wynagrodzenia należnego Sprzedającej w wysokości proporcjonalnej do wykonania Usługi online – np. czasu trwania i zwrot pełnej wartości Treści cyfrowych otrzymanych w ramach Usługi online).
Sprzedająca może również organizować wydarzenia, warsztaty, wyjazdy i spotkania na żywo, na które zapisy będzie zbierała za pośrednictwem Sklepu. Warunki, terminy i inne szczegóły dotyczące warsztatów lub spotkań na żywo będą uregulowane w odrębnym dokumencie (np. Regulaminie) lub w opisie warsztatów lub spotkania na żywo prezentowanym w Serwisie. Szczegóły warsztatów, wyjazdów lub spotkań na żywo będą publikowane w Serwisie przed dokonaniem przez Klienta zapisu.
§5. RODZAJE TREŚCI CYFROWYCH DOSTĘPNYCH W SKLEPIE
Sprzedająca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej i za pośrednictwem Sklepu internetowego sprzedaje Treści Cyfrowe, a w szczególności:
E-booki,
nagrane medytacje,
nagrane hipnozy,
nagrane kursy, masterclassy, spotkania lub inne nagrane wydarzenia online,
nagrane programy mentoringowe,
nagrane wyzwania,
inne Treści cyfrowe opisane w Sklepie.
Treści cyfrowe mają postać elektroniczną, w szczególności mogą być zapisane np. w formacie: .PDF, .EPUB, .MP3, .MOBI i nie są zapisane na żadnym nośniku materialnym. Informacje o formacie danej Treści Cyfrowej są każdorazowo umieszczone w opisie Produktu.
Odstąpienie od umowy na dostarczenie Treści cyfrowych lub rezygnacja z zawartej umowy nie będzie możliwa po dostarczeniu zamówionych Treści cyfrowych, jeżeli zostaną spełnione warunki opisane w § 14. ust. 3 Regulaminu.
§6. PRODUKTY I CENY
Szczegółowe informacje o Produkcie, jego cechach i właściwościach oraz Cenie, prezentowane są w Sklepie na karcie Produktu (w opisie).
Informacje o Produkcie prezentowane w Sklepie, w tym opis i Cena, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
Sprzedająca co do zasady nie zapewnia aktualizacji Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej, ma jednak prawo je zapewniać, informując o tym Kupującego przed zawarciem Umowy. W przypadku zawarcia Umowy dotyczącej Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej objętej aktualizacją, Cena obejmuje dostarczanie aktualizacji przez wskazany przez Sprzedającą przed zawarciem Umowy czas.
W przypadku zapewniania aktualizacji, Sprzedająca nie odpowiada brak zgodności Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej z umową, wynikający z niezainstalowanie przez Kupującego aktualizacji w rozsądnym czasie, jeżeli poinformowała Kupującego o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania, niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Sprzedającą.
Do Usług online oferowanych w Sklepie, zastosowanie mają przepisy art. 38 ust. 1 pkt 1) Ustawy o prawach konsumenta. Szczegółowe informacje dotyczące Usługi online, zawiera opis Usługi online znajdujący się na karcie produktu w Sklepie. Kupujący, który przed rozpoczęciem świadczenia został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia w całości traci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości, jest zobowiązany do pokrycia Ceny świadczenia w wykonanej części.
Sprzedająca do każdego Zamówienia wystawia fakturę w wersji elektronicznej (imienną lub na firmę), którą wysyła w ciągu 3 dni roboczych od zawarcia Umowy. Złożenie Zamówienia stanowi zgodę na wysłanie dokumentu sprzedaży w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej Kupującego wskazany w Formularzu Zamówienia.
Ceny Produktów podane w Sklepie cenami końcowymi w polskich złotych.
Sprzedająca zastrzega sobie prawo do zmiany Cen Produktów, ich wycofywania, wprowadzania do Sklepu nowych Produktów oraz czasowego oferowania Produktów nieodpłatnych ograniczonej lub nieograniczonej grupie Kupujących. Uprawnienie to nie ma wpływu na złożone Zamówienia i Umowy zawarte przed datą wejścia w życie zmiany i w żaden sposób nie ogranicza praw Konsumentów przyznanych przez Ustawę o prawach konsumenta.
Sprzedająca nie stosuje indywidualnego dostosowania Cen.
§ 7. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
Warunkiem złożenia Zmówienia i zawarcia Umowy jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin, Kupujący wyraża zgodę na jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku braku zgody na jakiekolwiek postanowienia Regulaminu, Kupujący powinien powstrzymać się od złożenia Zamówienia.
Umowa może zostać zawarta po złożeniu przez Kupującego Zamówienia i przyjęciu go do realizacji przez Sprzedającą na zasadach opisanych poniżej.
Przedmiotem Umowy jest zobowiązanie Sprzedającej do dostarczenia Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej lub wykonania Usługi online na rzecz Kupującego w zamian za zapłatę Ceny lub – w przypadku Treści cyfrowych i Usług cyfrowych udostępnianych w zamian za podanie danych osobowych – w zamian za podanie tych danych.
Kupujący może składać Zamówienia w Sklepie 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę z zastrzeżeniem możliwości prowadzenia prac serwisowych i technicznych, o których mowa w § 3 Regulaminu.
Kupujący może złożyć Zamówienie bez konieczności zakładania Konta (niezarejestrowany Kupujący) lub za pośrednictwem Konta (zarejestrowany Kupujący). Zarejestrowany Kupujący powinien zalogować się do Konta przed rozpoczęciem składania Zamówienia lub w trakcie jego składania.
W celu złożenia Zamówienia należy dokonać wyboru Produktu w Sklepie. Na stronie Produktu należy – w przypadku Produktów dostępnych w wariantach – wybrać odpowiedni wariant oraz dodać Produkt do Koszyka.
Po dodaniu Produktu do Koszyka na ekranie Kupującego wyświetli się potwierdzenie dodania Produktu do Koszyka. Kupujący ma możliwość kontynuowania zakupów lub przejścia do Koszyka.
W Koszyku Kupujący może zmienić ilość, dodać lub usunąć Produkty oraz wybrać formę dostawy oraz Formę płatności. Po wprowadzeniu zmian w Koszyku należy zaktualizować Koszyk.
Kupujący, który posiada kupon rabatowy, może go zrealizować w Koszyku.
Po skompletowaniu Zamówienia, Kupujący przechodzi do Formularza zamówienia.
Kupujący wypełnia Formularz zamówienia danym niezbędnymi do realizacji Zamówienia (imię, nazwisko, kraj, ulica, numer budynku/lokalu, miasto, kod pocztowy, numer telefonu, adres e-mail, opcjonalnie nazwa firmy i numer NIP). Podanie danych jest niezbędne do złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy.
Kupujący wybiera metodę płatności spośród dostępnych w Sklepie oraz ma możliwość podania informacji dodatkowych do Zamówienia.
Na etapie Formularza zamówienia Kupujący, przez zaznaczenie checkboxa odpowiedniej treści, składa oświadczenie o:
a) zapoznaniu się i akceptacji Regulaminu,
b) zapoznaniu się z zasadami przetwarzania danych osobowych,
c) zgodzie na dostarczenie Treści cyfrowych/Usług cyfrowych bądź rozpoczęcie świadczenia Usługi przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy na odległość, skutkujące utratą prawa do odstąpienia od Umowy – a w przypadku Usługi – w sytuacji spełnienia świadczenia w całości.
Po zweryfikowaniu Zamówienia i zakończeniu wypełniania Formularza Zamówienia, Kupujący wciska przycisk „Kupuję i płacę”. Przez wciśnięcie przycisku Kupujący potwierdza:
a) zapoznanie się z Regulaminem i akceptację jego postanowień,
b) złożenie Zamówienia z obowiązkiem zapłaty, stanowiącego ofertę zawarcia z Sprzedającą Umowy w zakresie objętym Zamówieniem,
c) poinformowanie go przez Sprzedającą o zasadach przetwarzania danych osobowych,
d) złożenie oświadczenia ograniczającego/wyłączającego możliwość odstąpienia od umowy;
e) poprawność danych wskazanych w Formularzu Zamówienia;
f) zgodę na otrzymanie w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Zamówienia:
potwierdzenia realizacji Zamówienia;
potwierdzenia zawarcia Umowy;
dokumentu sprzedaży;
potwierdzenia złożenia oświadczenia wyłączającego możliwość odstąpienia od Umowy.
W celu dokonania płatności w inny sposób, niż tradycyjnym przelewem, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę operatora wybranej metody płatności. Po dokonaniu płatności, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Sklepu z potwierdzeniem złożenia Zamówienia i szczegółami Zamówienia.
Warunkiem zawarcia Umowy jest złożenie Zamówienia i skuteczne dokonanie płatności za Zamówienie w terminie 2 dni roboczych od złożenia Zamówienia. Płatność uważa się za dokonaną w chwili uznania konta Sprzedającej.
Sprzedająca bez nieuzasadnionej zwłoki, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania płatności:
a) przyjmuje ofertę Kupującego zawarcia Umowy i wysyła Kupującemu potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji, potwierdzenie zawarcia Umowy, potwierdzenie przyjęcia oświadczenia ograniczającego/wyłączającego możliwość odstąpienia od Umowy (jeśli dotyczy) i dokument sprzedaży (jeśli dotyczy), na adres poczty elektronicznej wskazany w Zamówieniu. Umowa zostaje zawarta z chwilą dostarczenia Kupującemu wiadomości, o której mowa w zdaniu poprzedzającym. Jeżeli Zamówienie obejmuje Produkty różnego rodzaju, dochodzi do zawarcia dwóch lub więcej Umów, odpowiednio do przedmiotu Zamówienia
lub
b) nie przyjmuje oferty Kupującego zawarcia Umowy i wysyła Kupującemu informację o anulowaniu Zamówienia lub jego części. W wyniku anulowania Zamówienia, Umowa nie zostaje zawarta. takim wypadku Sprzedająca niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od wysłania wiadomości o anulowaniu Zamówienia, zwraca Kupującemu uiszczone przez niego płatności, w zakresie w jakim Umowa nie została zawarta.
Sprzedająca nie ma obowiązku weryfikacji danych Kupującego, lecz przysługuje jej takie prawo oraz prawo do wstrzymania się z realizacją Zamówienia na czas weryfikacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą wątpliwości Sprzedającej co do ich prawdziwości. Sprzedająca informuje Kupującego o powyższych wątpliwościach w celu ich wyjaśnienia, a Kupujący zobowiązany jest udzielić niezbędnych w tym celu odpowiedzi. W braku odpowiedzi lub potwierdzenia nieprawdziwości danych, Sprzedająca anuluje Zamówienie.
§ 8. REALIZACJA ZAMÓWIENIA DOTYCZĄCEGO TREŚCI CYFROWYCH/USŁUG CYFROWYCH
Realizacja Zamówienia następuje poprzez wysłanie, na adres e-mail wskazany podczas składania Zamówienia, linku pozwalającego na dostęp do Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej lub jego pobranie lub poprzez udostępnienie go na Koncie (dla Kupującego posiadającego Konto).
Dostarczenie Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej następuje niezwłocznie po zawarciu Umowy, nie później jednak niż w terminie 3 dni roboczych od tego dnia, chyba że przed złożeniem Zamówienia Sprzedająca wyraźnie poinformuje Kupującego o innym terminie dostarczenia, zamieszczając odpowiednią informację w opisie Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej. W takim wypadku Sprzedającą obowiązuje czas realizacji wskazany w tym opisie.
Świadczenie Usługi następuje w terminie wskazanym przez Sprzedającą.
W sytuacji wystąpienia okoliczności uniemożliwiających dostarczenie Produktu lub wykonanie Usługi w umówionym terminie, Sprzedająca niezwłocznie zawiadomi Kupującego o tym fakcie oraz o nowym terminie. W przypadku braku akceptacji nowego terminu, Kupujący ma prawo odstąpić od Umowy bez ponoszenia kosztów.
Limit pobrań Produktu przeznaczonego do pobrania wynosi 3.
Treści cyfrowe/Usługi cyfrowe mogą być dostępne przez czas ograniczony lub nieograniczony po zawarciu Umowy. Jeśli Treść cyfrowa/Usługa cyfrowa jest dostępna przez czas ograniczony, Sprzedająca wyraźnie informuje o tym Kupującego przed złożeniem Zamówienia.
Treść Cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do niej lub jej pobranie, zostały Kupującemu lub wybranemu przez niego urządzeniu udostępnione lub uzyskali oni dostęp do Treści cyfrowej.
Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Konsument lub fizyczne lub wirtualne urządzenie, które Kupujący wybrał samodzielnie w tym celu, uzyskali do niej dostęp.
Jeżeli Sprzedająca nie dostarczyła Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej zgodnie z Umową, Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta wzywa Sprzedającą do jej dostarczenia. Jeżeli Sprzedająca nie dostarczy Treści cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może odstąpić od Umowy.
Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może odstąpić od Umowy bez wzywania do dostarczenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, o którym mowa, jeżeli:
a) z oświadczenia Sprzedającej lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej lub
b) Kupujący i Sprzedająca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla tego Kupującego, a Sprzedająca nie dostarczyła jej w tym terminie.
Sprzedająca może dokonać zmiany Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z Umową o ile Treść cyfrowa jest dostarczana w inny sposób, niż jednorazowo.
Sprzedająca może dokonać zmiany Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej objętej Umową z Kupującym będącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jedynie z uzasadnionych przyczyn, do których należą:
a) konieczność usunięcia ewentualnych błędów;
b) koniczność wprowadzenia zmian i modyfikacji z przyczyn niezależnych od Sprzedającej (np. zmiana prawa, zmiana interpretacji przepisów);
c) uzasadniona potrzeba Kupującego.
Zmiana Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej może się odbyć na następujących zasadach dotyczących Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta:
a) Kupujący nie ponosi żadnych kosztów z tytułu zmiany Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej w czasie trwania Umowy;
b) Sprzedająca informuje Kupującego o zmianie w sposób jasny i zrozumiały;
c) jeżeli zmiana Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej istotnie i negatywnie wpływa na dostęp do niej lub korzystanie z niej, Sprzedająca informuje Kupującego z wyprzedzeniem nie krótszym niż 7 dni, drogą poczty elektronicznej na adres Kupującego wskazany w Zamówieniu, o właściwościach i terminie dokonania tej zmiany oraz prawach, o których mowa w lit. d) i e) poniżej;
d) jeżeli zmiana Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Kupującego do Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej lub korzystanie z niej, Kupujący może wypowiedzieć umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o tej zmianie, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana;
e) uprawnienie, o którym mowa w lit. d) powyżej nie przysługuje, jeżeli Sprzedająca zapewniła Kupującemu uprawnienie do zachowania Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej w stanie niezmienionym bez dodatkowych kosztów.
§ 9. REALIZACJA ZAMÓWIENIA DOTYCZĄCEGO USŁUG ONLINE
Sprzedająca umożliwia Kupującemu złożenie w Sklepie Zamówienia na Usługi, na zasadach wskazanych w § 7 Regulaminu.
Do Usług online ma zastosowanie art. 38 ust. 1 pkt 1 Ustawy o prawach konsumenta. Kupujący, wyrażając zgodę na wykonanie Usługi online przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, traci prawo do odstąpienia od Umowy w przypadku wykonania jej w całości. Odstępując od Umowy, Kupujący zobowiązany jest do zapłaty za wykonaną do chwili odstąpienia część Umowy.
Sposób realizacji Umowy dotyczącej Usługi online określony jest każdorazowo przez Sprzedającą.
W przypadku zakupu Usługi online na rzecz osoby trzeciej, Kupujący jest odpowiedzialny za poinformowanie tej osoby o szczegółach Usługi online i warunkach Umowy.
W przypadku braku możliwości wykonania Usługi online w uzgodnionym terminie z powodu siły wyższej, Sprzedająca zastrzega sobie prawo zmiany terminu i zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania o tym Kupującego przed planowanym terminem wykonania Usługi. Kupujący, który nie zgadza się na zmianę, może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy bez ponoszenia kosztów.
Na potrzeby niniejszego Regulaminu, przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia losowe niezależne od woli Sprzedającej, których przewidzenie było niemożliwe, a w szczególności: powódź, huragan, pożar, wypadek drogowy, kolejowy lub lotniczy, nagłą chorobę, utratę zdrowia lub hospitalizację/ odosobnienie Sprzedającej w związku z chorobą zakaźną, wprowadzenie przepisów prawa lub decyzji administracyjnych ograniczających lub wyłączających możliwość wykonania Usługi.
§ 10. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZGODNOŚĆ TREŚCI CYFROWYCH/USŁUG CYFROWYCH Z UMOWĄ
Sprzedająca zobowiązana jest dostarczyć Kupującemu, będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, zawierającemu Umowę o dostarczenie Treści cyfrowych/Usług cyfrowych, Treści cyfrowe/Usługi cyfrowe zgodne z Umową.
W przypadku braku zgodności Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej z Umową, Kupującemu będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta przysługują uprawnienia wskazane w niniejszym paragrafie i w Ustawie o prawach konsumenta. W stosunku do pozostałych Kupujących postanowień tych nie stosuje się. Do Kupującego będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta nie stosuje się przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.
W stosunku do Kupującego, niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta rękojmia za wady Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej, o której mowa w ustawie Kodeks cywilny, jest wyłączona.
Kryteria zgodności Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej z Umową określa art. 43k. ust. 1 i 2 Ustawy o prawach konsumenta.
Sprzedająca jest odpowiedzialna za brak zgodności z Umową Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej dostarczanej jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili jej dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia. Odpowiedzialność Sprzedającej może być wyłączona lub ograniczona w sytuacji, gdy przewidują to przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
Sprzedająca jest odpowiedzialna za brak zgodności z Umową Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej dostarczanej w sposób ciągły, który wystąpił i ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową miała być dostarczana. Odpowiedzialność Sprzedającej trwa przez czas, w którym zgodnie z Umową Treść cyfrowa/Usługa cyfrowa miała być dostarczana. Odpowiedzialność Sprzedającej może być wyłączona lub ograniczona w sytuacji, gdy przewidują to przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
Brak zgodności Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej z Umową Kupujący może zgłosić w dowolnej formie, w tym:
pocztą elektroniczną na adres: kontakt@kobietaorientu.pl
pisemnie na adres: ul. Satynowa 7, 02-992 Warszawa,
Zgłoszenia Kupujący może dokonać korzystając z Formularza reklamacyjnego. Zgłoszenie powinno zawierać dane umożliwiające identyfikację Kupującego (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), a także – w celu przyspieszenia rozpoznania – informację jakiego Produktu dotyczy zgłoszenie oraz żądania Kupującego. Nie jest to jednak warunek przyjęcia zgłoszenia.
Sprzedająca rozpoznaje zgłoszenie i informuje Kupującego o sposobie rozstrzygnięcia w terminie 14 dni, przesyłając Kupującemu odpowiedź drogą poczty elektronicznej, a w sytuacji braku tego adresu, pocztą tradycyjną. Brak odpowiedzi w tym czasie oznacza uznanie żądania Kupującego za uzasadnione.
Jeżeli Treść cyfrowa/Usługa cyfrowa jest niezgodna z Umową, Kupujący może żądać doprowadzenia jej do zgodności z Umową.
Sprzedająca może odmówić doprowadzenia Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej do zgodności z Umową, jeżeli jest to niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedającej.
Sprzedająca doprowadza Treść cyfrową/Usługę cyfrową do zgodności z Umową w terminie do 14 dni od uznania zgłoszenia za uzasadnione i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego.
Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Sprzedająca.
Jeżeli Treść cyfrowa/Usługa cyfrowa jest niezgodna z Umową, Kupujący może także złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
Sprzedająca odmówiła doprowadzenia do zgodności Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej z Umową zgodnie z § 10 ust. 11 Regulaminu;
Sprzedająca nie doprowadziła Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej do zgodności z Umową zgodnie z § 10 ust. 12 – 13 Regulaminu;
brak zgodności Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedająca próbowała doprowadzić Treść cyfrową/Usługę cyfrową do zgodności z Umową;
brak zgodności Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania z uprawnienia do żądania doprowadzenia Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej do zgodności z Umową, o którym mowa w § 10 ust. 10 Regulaminu;
z oświadczenia Sprzedającej lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi ona Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego.
Obniżona Cena musi pozostawać w takiej proporcji do Ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej niezgodnej z Umową pozostaje do wartości Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej zgodnej z Umową. Jeżeli Treść cyfrowa jest dostarczana w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu Ceny uwzględnia się czas, w którym Treść cyfrowa/Usługa cyfrowa pozostawała niezgodna z Umową.
Kupujący nie może odstąpić od Umowy, jeżeli Treść cyfrowa/Usługa cyfrowa jest dostarczana w zamian za zapłatę Ceny, a brak zgodności Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności z Umową jest istotny.
Jeżeli Treść cyfrowa/Usługa cyfrowa była doręczona Kupującemu na materialnym nośniku, Sprzedająca może żądać zwrotu tego nośnika w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od Umowy. Kupujący zwraca nośnik niezwłocznie na koszt Sprzedającej.
Sprzedająca jest zobowiązana do zwrotu Ceny jedynie w części odpowiadającej Treści cyfrowej/Usłudze cyfrowej niezgodnej z Umową oraz Treści cyfrowej/Usłudze cyfrowej, której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od Umowy.
Sprzedająca zwraca Kupującemu Cenę należną wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy lub obniżenia Ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu Ceny.
Sprzedająca dokonuje zwrotu Ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
§ 11. REKLAMACJA USŁUG ONLINE
Reklamację na Usługi online Kupujący może złożyć w dowolnej formie, a w tym:
a) pocztą elektroniczną na adres: kontakt@kobietaorientu.pl
b) pisemnie na adres: Kobieta Orientu Anna Gniłka, ul. Satynowa 7, 02-992 Warszawa,
Zgłoszenia Kupujący może dokonać korzystając z kobietaorientu.pl/formularz-reklamacji
Zgłoszenie powinno zawierać dane umożliwiające identyfikację Kupującego (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), a także – w celu przyspieszenia rozpoznania – informację jakiej usługi dotyczy zgłoszenie oraz żądania Kupującego (ponowne wykonanie usługi lub jej części; obniżenie ceny; rekompensata w postaci obniżki na kolejną usługę; inne żądanie).
Sprzedająca rozpoznaje reklamację i informuje Kupującego o sposobie rozstrzygnięcia w terminie 14 dni, przesyłając Kupującemu odpowiedź drogą poczty elektronicznej, a w sytuacji braku tego adresu, pocztą tradycyjną. Brak odpowiedzi w tym czasie oznacza uznanie żądania Kupującego za uzasadnione.
§ 12. ZASADY KORZYSTANIA I CZŁONKOSTWA W GRUPIE W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH LUB W KOMUNIKATORZE, UTWORZONYCH PRZEZ SPRZEDAWCĘ
Kupujący może korzystać z dostarczonych treści lub dostępu do grupy na platformie społecznościowej lub komunikatorze, utworzonej przez Sprzedającą wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest wykorzystywanie zasobów i funkcji grupy w celu prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedającej.
Sprzedająca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie w formie wideo lub w formie nagrania dźwięku prowadzonych przez Sprzedającą kursów, świadczonych Usług online lub wszelkich innych Produktów udostępnianych przez Sprzedającą za pośrednictwem grupy w mediach społecznościowych lub w komunikatorze.
Sprzedająca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które Kupujący poniósł w związku z zagrożeniami istniejącymi w Internecie, takimi jak przejęcia haseł przez osoby postronne, włamania do systemu, czy zainfekowanie wirusami systemu.
Kupujący zobowiązany jest korzystać z dostępu do utworzonej przez Sprzedającą grupy w mediach społecznościowych lub komunikatora w sposób zgodny z prawem, niniejszym Regulaminem, regulaminem serwisu lub komunikatora, w którym grupa została utworzona i dobrymi obyczajami, a w szczególności Kupujący zobowiązuje się:
korzystać z utworzonej przez Sprzedającą grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze w sposób niezakłócający korzystania z grupy przez pozostałych jej użytkowników i uczestniczek, nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich, niewpływający negatywnie na funkcjonowanie grupy,
nie udostępniać danych dostępowych do grupy w mediach społecznościowych lub komunikatora jakimkolwiek osobom trzecim,
nie rozpowszechniać, nie udostępniać jakichkolwiek treści, materiałów, danych osobowych, postów, komentarzy innych członków grupy lub jakichkolwiek innych treści, do których Klient uzyskał dostęp w ramach zakupionego Produktu i dostępu do grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze utworzonej przez Sprzedającą,
nie rozpowszechniać, nie udostępniać, nie fotografować, nie ujawniać, nie kopiować jakichkolwiek informacji pozyskanych od Sprzedającej lub innych uczestników Usług online, które dotyczą sytuacji osobistej uczestników Usług online, sytuacji Sprzedającej lub wszelkich innych informacji, informacji wrażliwych, informacji osobistych, zdjęć i in., które Klient uzyska w ramach korzystania z Usług online,
nie rozpowszechniać materiałów pozyskanych w ramach korzystania z Usług online ani poszczególnych fragmentów bez uprzedniej zgody Sprzedającej.
nie obrażać innych uczestniczek lub uczestników Usług online lub członków grupy w mediach społecznościowych i Klient zobowiązuje się odnosić do innych z szacunkiem.
Wszelkie podane przez Kupującego dane podczas korzystania z usług Sprzedającą lub utworzonej przez niego grupy w mediach społecznościowych lub w komunikatorze muszą być zgodne z prawdą. Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność za podanie danych niezgodnych z prawdą.
W razie korzystania z grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze w sposób sprzeczny z niniejszym punktem Regulaminu, Sprzedająca zachowuje prawo do usunięcia Kupującego z grupy bez możliwości domagania się zwrotu środków pieniężnych za zakup Produktu.
§ 13. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY DOT. TREŚCI I USŁUG CYFROWYCH I USŁUG ONLINE PRZEZ KONSUMENTA LUB PRZEDSIĘBIORCĘ NA PRAWACH KONSUMENTA
Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego, z zastrzeżeniem § 14. Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Z zastrzeżeniem § 14. Regulaminu, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta w terminie 14 dni od zawarcia umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych lub Usług cyfrowych może od niej odstąpić bez podawania przyczyny, chyba że została przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta wyrażona zgoda na dostarczenie Treści Cyfrowych lub Usług cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, co wiąże się z rezygnacją z tego prawa przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta.
Do zachowania terminu odstąpienia od umowy (o ile jest dopuszczalne) wystarczy poinformowanie Sprzedawcy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną na adres firmy lub informacja przekazana pocztą elektroniczną na mail: kontakt@kobietaorientu.pl przed upływem terminu do odstąpienia.
W przypadku odstąpienia od zawartej umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zwolniony ze zobowiązań. Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona w terminie podanym w §13. ust. 4 powyżej, przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
W przypadku umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy, jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści Cyfrowej lub Usługi cyfrowej niezwłocznie po wezwaniu go przez Klienta lub w uzgodnionym terminie.
Klient może odstąpić od umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej lub Usługi cyfrowej bez wzywania do dostarczenia treści, jeżeli:
Sprzedawca oświadczył, lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy ich, lub
Klient i Sprzedawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści Cyfrowej lub Usługi cyfrowej miała dla Klienta istotne znaczenie.
Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
§ 14. WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umowy:
o świadczenie usług (w szczególności Usług online), za które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb),
o dostarczanie Treści Cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy,
umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania, aby wykonywanie Usługi online rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez Sprzedawcę do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia z uwzględnieniem określonej ceny Usługi online oraz wartości rynkowej Treści cyfrowych dostarczonych w jej wykonywaniu.
Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które jest on jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli łącznie:
Sprzedająca rozpoczęła świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta,
Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta przyjął to do wiadomości,
Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta zgody na dostarczenie Treści Cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
W przypadku zamówienia Treści Cyfrowej lub Usługi online, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który w okolicznościach wskazanych powyżej, pobierze plik lub zaloguje się do kursu, spotkania online lub skorzysta ze spotkania online (lub innej Usługi online) przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
§ 15. PRZEDSPRZEDAŻ I AKCJE PROMOCYJNE
Sprzedająca jest uprawniona do organizowania Przedsprzedaży wybranych Produktów.
Zamówienia na Produkty objęte Przedsprzedażą Kupujący składa w sposób opisany w § 5 Regulaminu – Złożenie Zamówienia.
Przedsprzedaż nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi, chyba że Sprzedająca wyraźnie wskazała inaczej w opisie.
Sprzedająca wyraźnie informuje Kupującego przed zawarciem Umowy o objęciu danego Produktu Przedsprzedażą ze wskazaniem przybliżonej daty realizacji Umowy.
Dostarczenie Produktu objętego Przedsprzedażą nastąpi w terminie określonym przez Sprzedającą, o którym mowa w ust. 4 powyżej lub inne warunki Przedsprzedaży z zastrzeżeniem, że Sprzedająca w uzasadnionych przypadkach może zmienić zadeklarowaną datę wykonania Umowy. O ewentualnej zmianie daty realizacji Umowy objętej Przedsprzedażą lub innych warunków Przedsprzedaży Sprzedająca poinformuje Kupującego na adres e-mail wskazany przy składaniu Zamówienia.
Kupujący, będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który nie akceptuje zmian, o których mowa w ust. 5. powyżej, może odstąpić od Umowy zawartej w ramach Przedsprzedaży bez ponoszenia kosztów. W sytuacji odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
Sprzedająca jest uprawniona do organizowania ograniczonych czasowo akcji promocyjnych, w tym obniżek cen, udzielania rabatów i oferowania Produktów nieodpłatnych, dalej zwanych łącznie Akcjami promocyjnymi.
Przedsprzedaż i Akcje promocyjne mogą być skierowane do wszystkich lub wybranych Kupujących.
Przedsprzedaż i Akcje promocyjne mogą odbywać się na odrębnych, wskazanych przez Sprzedającą zasadach.
Przedsprzedaż i Akcje promocyjne odbywają się bez naruszenia praw Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumenta i mają zastosowanie tylko do Umów zawartych w ramach danej akcji w czasie jej obowiązywania.
Możliwość skorzystania z Przedsprzedaży lub Akcji promocyjnej może zależeć od dostępności Produktu.
W każdym przypadku informowania o obniżeniu Ceny Produktu, Sprzedająca obok informacji o obniżonej Cenie uwidacznia również informację o najniższej Cenie, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany Produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej Cenie, Sprzedająca uwidacznia również informację o najniższej Cenie Produktu, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania go do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
§ 16. OPINIE
Sprzedająca umożliwia Kupującemu zapoznanie się z opiniami innych Kupujących w Serwisie, w Sklepie i na kontach Sprzedającej w mediach społecznościowych.
zapewnia, że opinie są zamieszczone przez osoby, które rzeczywiście korzystały z Produktów, poprzez wysyłanie prośby o wystawienie opinii na temat zakupionego Produktu jedynie do Kupujących, którzy kupili Produkty lub korzystali z usług indywidualnych.
Szczegółowe zasady dotyczące opinii znajdują się tutaj.
§ 17. TREŚCI NIEDOZWOLONE
Niedozwolone jest przekazywanie przez Kupujących treści niezgodnych z prawem Unii Europejskiej lub danego państwa członkowskiego oraz treści niezgodnych z Regulaminem (łącznie: treści niedozwolone).
Treściami niezgodnymi z Regulaminem są treści:
a) niezgodne z postanowieniami niniejszego Regulaminu lub nielegalne zgodnie z definicją zawartą w akcie o usługach cyfrowych,
b) mające charakter spamu, zawierające reklamy lub promujące produkty/usługi/działalności mogące być uznane za konkurencyjne do produktów/usług/działalności Sprzedającej,
c) niezwiązane z serwisem i sklepem,
d) propagujące przemoc, agresję, znieważające, zniesławiające, dyskryminujące lub w jakikolwiek sposób nieetyczne lub niebezpieczne,
e) obraźliwe, wulgarne niezgodne z dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego oraz netykietą, rozumianą jako zbiór zasad poprawnego i bezpiecznego zachowania w Internecie,
f) naruszające prawa autorskie lub dobra osobiste, w tym prawo do wizerunku, Sprzedającej lub osób trzecich,
g) naruszające zasady wystawiania opinii opisane w tym Regulaminie i Regulaminie opinii.
§ 18. MODERACJA TREŚCI
Sprzedająca może monitorować i weryfikować Treści zamieszczone przez Kupujących w serwisie i podejmować odpowiednie działania w związku z Treściami niedozwolonymi. Sprzedająca nie ma jednak obowiązku monitorowania treści ani aktywnego badania ich legalności. Moderacja przebiega w sposób niezautomatyzowany, niearbitralny, obiektywny i proporcjonalny oraz z zachowaniem należytej staranności.
Moderacja ma na celu w szczególności wykrywanie, identyfikowanie i zwalczanie niedozwolonych treści, przekazywanych przez Kupujących.
Jeśli Sprzedająca uzyska wiedzę lub wiadomość, że w serwisie znajdują się przekazane przez Kupującego Treści niedozwolone, bezzwłocznie podejmuje odpowiednie działania opisane poniżej.
W przypadku przekazania przez Kupującego Treści niedozwolonej lub innego zachowania niezgodnego z Regulaminem, Sprzedająca może podjąć decyzję o:
usunięciu/uniemożliwieniu dostępu/ograniczeniu widoczności treści niedozwolonej,
czasowym zawieszeniu lub zakończeniu świadczenia usługi lub jej części na rzecz Kupującego,
zawieszeniu lub zamknięciu konta Kupującego.
§ 19. ZGŁASZANIE TREŚCI NIEDOZWOLONYCH
Kupujący, który zauważy w Serwisie Treść, którą uważa za Treść niedozwoloną, może poinformować o tym Sprzedającą, wysyłając wiadomość na adres kontakt@kobietaorientu.pl lub korzystając z formularza zgłoszenia dostępnego na stronie kontakt.
Zgłoszenie powinno zawierać:
a) wyjaśnienie, dlaczego Kupujący uważa daną Treść za Treść niedozwoloną,
b) wskazanie, gdzie znajduje się Treść niedozwolona (np. podanie dokładnego adresu URL i/lub ewentualnie dodatkowych informacji umożliwiających identyfikację jej lokalizacji),
c) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail zgłaszającego, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3-7 dyrektywy 2011/93/UE,
d) oświadczenie potwierdzające, że wg wiedzy i dobrej wiary zgłaszającego, wskazane w zgłoszeniu informacje i zarzuty są prawidłowe i kompletne.
Zgłoszenie jest podstawą do podjęcia odpowiednich działań i zastosowania sankcji, jeżeli zawiera wszystkie niezbędne informacje, w tym umożliwia stwierdzenie – bez szczegółowej analizy prawnej – że zgłoszona treść jest Treścią niedozwoloną.
Jeżeli zgłoszenie jest prawidłowe i zawiera adres elektroniczny zgłaszającego, Sprzedająca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni, informuje zgłaszającego o przyjęciu zgłoszenia.
Jeżeli zgłoszenie jest niekompletne, niepoprawne lub w inny sposób nie pozwala na jego weryfikację, Sprzedająca może wezwać zgłaszającego do jego uzupełniania/poprawy.
Decyzję w sprawie zgłoszenia Sprzedająca wydaje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowego zgłoszenia i informuje o niej zgłaszającego i inne osoby zainteresowane, o ile zgłoszenie zawiera elektroniczne dane umożliwiające kontakt ze zgłaszającym, informując przy tym o możliwości odwołania się od decyzji.
Uzasadnienie decyzji zawiera co najmniej:
a) wskazanie, czy decyzja obejmuje usunięcie treści, uniemożliwienie dostępu do nich, depozycjonowanie lub ograniczenie widoczności treści lub zawieszenie lub zakończenie płatności pieniężnych odnoszących się do takich treści albo nakłada inne środki, o których mowa w Regulaminie, oraz, w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania,
b) fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego,
c) w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do treści wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków,
d) jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie niedozwolonych treści, wskazanie podstawy prawnej, a w przypadku niezgodności z Regulaminem, odpowiedniego postanowienia Regulaminu, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane treści za treści niedozwolone,
e) jasne i przyjazne dla Kupującego informacje na temat możliwości odwołania się od decyzji.
Kupujący, którzy przekazał treść objętą decyzją oraz zgłaszający, mogą złożyć odwołanie od decyzji w terminie 14 dni od otrzymania decyzji, wysyłając je na adres kontakt@kobietaorientu.pl lub korzystając z formularza zgłoszenia dostępnego na stronie kontakt.
Odwołanie powinno zawierać:
a) imię i nazwisko lub nazwę osoby lub podmiotu odwołującego oraz adres e-mail lub inne dane kontaktowe,
b)wskazanie nieprawidłowości decyzji,
c) uzasadnienie odwołania.
Jeżeli odwołanie jest prawidłowe i zawiera adres elektroniczny zgłaszającego, Sprzedająca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni, informuje odwołującego się o przyjęciu odwołania. Jeżeli odwołanie jest niekompletne, niepoprawne lub w inny sposób nie pozwala na jego rozpoznanie, mogę wezwać odwołującego się do jego uzupełniania/poprawy.
Odwołania od decyzji dotyczących Treści niedozwolonych Sprzedająca rozpoznaje w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo złożonego odwołania, w sposób niearbitralny, obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności.
Sprzedająca rozpoznaje odwołanie następuje w sposób niezautomatyzowany, poprzez jego weryfikację przez Sprzedającą lub osoby działające w jej imieniu. Od decyzji wydanej w wyniku odwołania nie przysługuje odwołanie.
W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, Sprzedająca informuje o tym właściwe organy ścigania lub organy sądowe.
§ 20. PRAWA AUTORSKIE I LICENCJA
Wszelkie prezentowane w Sklepie Produkty, wraz z ich nazwami, zdjęciami i opisami, znaki towarowe, a także publikowane przez Sprzedającą treści, formularze, dokumenty i inne teksty, stanowią lub mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (dalej: Utwory) i podlegają ochronie prawnej. Prawa do Utworów należą do Sprzedającej lub osób trzecich (w tym przypadku Sprzedająca posiada stosowne prawa do ich wykorzystywania).
Niedozwolone jest naruszanie praw autorskich do Utworów, w szczególności ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody Sprzedającej lub innych osób uprawnionych. Naruszenie powyższych uprawnień może grozić odpowiedzialnością cywilną i karną.
Sprzedająca w chwili zawarcia Umowy dotyczącej Treści cyfrowej, bez dodatkowego wynagrodzenia upoważnia Kupującego do korzystania z Treści cyfrowej przez czas nieokreślony, chyba że co innego wynika z opisu udostępnionego Kupującemu przed zawarciem Umowy (licencja niewyłączna).
Kupujący w ramach zawartej ze Sprzedającą Umowy upoważniony jest do korzystania z Treści cyfrowej bez ograniczeń terytorialnych, w zakresie zapisu Treści cyfrowej techniką cyfrową w pamięci komputera lub innego urządzenia służącego zapisowi i odtwarzaniu Treści cyfrowych, odtwarzania, wydruku i przechowywania na własne potrzeby.
Kupujący nie jest upoważniony do przeniesienia licencji na inną osobę ani udzielania sublicencji na korzystanie z Treści cyfrowej, odpłatnego lub nieodpłatnego udostępniania Treści cyfrowej innym osobom, ani tworzenia w oparciu o Produkt własnego produktu.
Jeżeli Kupujący złoży Zamówienie na Produkt związany z uczestnictwem w wydarzeniu prowadzonym online live (np.: kursie, warsztatach, grupowym spotkaniu lub szkoleniu online i in.), Sprzedająca informuje, że wydarzenie to może być nagrane w postaci pliku wideo, utrwalającego przebieg wydarzenia, a w szczególności utrwalony zostanie wizerunek i głos jego uczestników (o ile będą mieli włączone kamery oraz mikrofon, a także o ile będą brać czynny udział w wydarzeniu), co wiąże się z ich utrwaleniem i dalszym rozpowszechnianiem m.in.: w celu dalszej sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego. Biorąc udział w wydarzeniu online Kupujący zgadza się na wykorzystanie jego wizerunku w ww. zakresie. Szczegółowe informacje związane z wizerunkiem uczestników wydarzenia będą każdorazowo przekazywane jego uczestnikom, przed jego rozpoczęciem, np. w drodze wiadomości mailowej dotyczącej zasad wydarzenia lub na pierwszym spotkaniu online w ramach wydarzenia oraz jest opisane w Polityce prywatności dostępnej w stopce Sklepu internetowego.
§ 21. ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI
Produkty powstały na bazie doświadczeń i praktyki Sprzedającej, zawierają treści i metody wyselekcjonowane przez Sprzedającą oraz mogą zawierać osobiste poglądy Sprzedającej.
Świadczenie Usług online i sprzedaż oraz udostępnianie Treści cyfrowych przez Sprzedawcę dokonywane jest na podstawie ograniczonego zasobu informacji o Kupującym.
Sprzedająca oświadcza, iż każdy Produkt został stworzony w nurcie medycyny niekonwencjonalnej, zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem Sprzedającej.
Sprzedająca nie jest lekarzem medycyny oraz nie świadczy porad leczniczych. Produkt nie jest procesem leczniczym i nie zastąpi porady lekarskiej.
Sprzedająca nie jest psychologiem/psychoterapeutą. Użytkowanie Produktu nie zastąpi porady/terapii psychologicznej/psychoterapeutycznej.
Sprzedająca nie prowadzi procesu kwalifikacji osób zainteresowanych Produktem na podstawie symptomów lub/i wyników badań, lecz wyłącznie na podstawie dobrowolnego zakupu Produktu.
Ewentualne indywidualne konsultacje związane z omówieniem badań lekarskich mają charakter informacyjny. Informacja nie zastępuje konsultacji lekarskiej i/lub diagnozy lekarskiej.
Sprzedająca nie weryfikuje stanu zdrowia Kupujących.
Sprzedająca może odpowiadać na indywidualne pytania Kupujących z zastrzeżeniem, że odpowiedzi na pytania będą bazować wyłącznie na informacjach przekazywanych przez Kupujących. Sprzedająca nie ma obowiązku zadawać dodatkowych pytań mających na celu pozyskanie nowych/dodatkowych informacji od Kupującego w związku z zadanym przez niego pytaniem.
Sprzedająca nie bierze odpowiedzialności zarówno za rezultat końcowy jaki osiągnie Kupujący w wyniku użytkowania Produktu, jak również za ewentualne dolegliwości lub/i skutki uboczne mogące wystąpić w związku z użytkowaniem Produktu.
Kupujący przyjmuje do wiadomości, że stosowanie procedur medycyny niekonwencjonalnej może przyczynić się do chwilowego pogorszenia stanu zdrowia lub samopoczucia, będącego elementem procesu zdrowienia i akceptuje ten fakt.
Kupujący rozpoczyna użytkowanie produktu dobrowolnie.
Produkty i treści związane z tematyką poprawy samopoczucia, komfortu życia, akceptacją siebie dostępne są dla Kupujących, u których nie występują przeciwwskazania do udziału w Usługach online lub korzystania z Produktów, co Kupujący weryfikuje samodzielnie i Kupujący przyjmuje do wiadomości, że korzystanie z Produktów, informacji podanych w Newsletterze lub Sklepie internetowym podejmuje na własne ryzyko i odpowiedzialność, a korzystanie z Produktów nie stanowi alternatywy do konsultacji psychologicznych czy terapii.
Wyniki, informacje i porady demonstrowane w Produktach, Newsletterze, Sklepie internetowym oraz w opisach Produktów przygotowanych przez Sprzedającą są̨ aspirującymi oświadczeniami możliwych rezultatów lub możliwego wpływu na Kupującego przy określonych w treści założeniach. Należy jednak pamiętać, że każdy organizm jest inny, a przedstawione treści odnoszą się do doświadczenia i praktyki Sprzedającej. Zapoznanie się z informacjami lub Produktami nie stanowią gwarancji, że każdy Kupujący osiągnie te same rezultaty. Indywidualne rezultaty mogą̨ się różnić, a w szczególności zależą̨ one od organizmu, stanu zdrowia, indywidualnych zdolności, podejścia, sposobu i działań podejmowanych przez Kupującego i innych czynników życiowych i zdrowotnych, poziomu motywacji, staranności i innych czynników indywidualnych każdego Kupującego. Dla osiągnięcia prawidłowych efektów zakładanych u Kupującego przez Sprzedającą koniecznym jest czynne korzystanie z Produktów, w tym w szczególności wykonywanie powierzonych zadań, samodzielnych ćwiczeń, aktywne uczestnictwo w prowadzonych Usługach online i dostarczonych Treściach cyfrowych i samodzielna praca w sposób wskazywany przez Sprzedającą.
§ 22. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
Sprzedająca wyraża zgodę na podjęcie próby wyjaśnienia wszelkich ewentualnych sporów, mogących wyniknąć w związku z zawieraniem Umów i świadczeniem usług na rzecz Kupującego, na drodze postępowania mediacyjnego.
Konsument, w celu podjęcia próby polubownego rozwiązania sporu, może skorzystać z bezpłatnej platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR) https://ec.europa.eu/consumers/odr/ lub z pomocy powołanych do tego organów krajowych, w tym m.in.:
a) Stały Polubowny Sąd Konsumencki;
b) Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej;
c) Powiatowy lub Miejski Rzecznik Praw Konsumenta.
Zasady zgłaszania i rozpatrywania sporów dostępne są w siedzibach i na stronach internetowych odpowiednich organów.
Więcej informacji na temat polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich znajduje się na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.polubowne.uokik.gov.pl/.
§ 23. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedająca.
Kupujący może skontaktować się z Administratorem, wysyłając wiadomość e-mail na adres e-mail wskazany na wstępie.
Przetwarzanie danych osobowych Kupującego jest niezbędne do prawidłowej realizacji Umowy lub podjęcia innych działań z nią związanych.
Administrator wykorzystuje technologię plików cookies na zasadach opisanych w polityce prywatności.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności dostępnej w Serwisie w zakładce „Polityka prywatności”.
§ 24. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji w Serwisie, tj. 14 stycznia 2025 r.
Sprzedająca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie w granicach obowiązującego prawa, bez naruszania praw przysługujących Kupującemu z tytułu zawartych Umów. Zmiany nie mają zastosowania do Umów zawartych przed ich wejściem w życie.
Sprzedająca informuje o zmianie Regulaminu przez umieszczenie w Serwisie nowego tekstu Regulaminu i daty jego wejścia w życie. Archiwalne wersje Regulaminu będą dostępne w Serwisie.
Kupujący posiadający Konto w Serwisie, zostanie z wyprzedzeniem poinformowany o planowanych zmianach Regulaminu na adres poczty elektronicznej przypisany do Konta.
Wszelkie ewentualne spory pomiędzy Sprzedającą a Kupującym, które nie zostaną rozwiązane polubownie, zostaną przekazane do rozstrzygnięcia sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającej. Wyjątkiem są spory pomiędzy Sprzedającą a Kupującym będącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, które zostaną przekazane do rozstrzygnięcia sądowi właściwemu wg przepisów kodeksu postępowania cywilnego.
Umowy pomiędzy Sprzedającą a Kupującym zawierane są w języku polskim i mają do nich zastosowanie przepisy prawa polskiego.
Do spraw nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Regulamin sprzedaży do pobrania
Załącznik nr 1 do Regulaminu: Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
Załącznik nr 2 do Regulaminu: Wzór formularza reklamacyjnego
Załącznik nr 3 do Regulaminu: Wzór formularza zgłoszenie treści
kontakt@kobietaorientu.pl
Kobieta Orientu Anna Gniłka
ul. Satynowa 7, 02-992 Warszawa
NIP: 9562085443
REGON: 523398673
Polityka prywatności
Regulamin
Regulamin newslettera
Zasady dotyczące opinii
Copyright © 2024 – Kobieta Orientu
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Scroll to Top
Poprzednia wersja Regulaminu obowiązującego do dnia 12 stycznia 2025r. [LINK]